OT Rekonstrukce koupelny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Květen 31 16:11:45 CEST 2022

No jo. Trochu odbočka od dlazdicek... Lepidlo a síťka bez toho se zedník
neobejde (přes to nejede vlak) a je to pro zedniky alfa a omega. Co na tom,
že si to vymysleli oni a žádný výrobce materiálů tento postup treba jako
podklad pod štuk nedoporučuje... Ono to pak pěkně praská (mikrotrhlinky),
protože je tam hodně vrstev a každá má jinou tepelnou roztaznost. Ale každý
druhý to tak dělá, protože se to tak dělá... Nejsem zedník, ale když jsem
predelaval byt a nečetl jsem si různé doporučené postupy (alespoň něco
abych si udělal sam)  výrobců materialu tak mi pripadalo (po tom co jsem
před tím a potom videl), že se jimi nikdo neřídí a delaji si své postupy.
Na dotaz jestli by se to nemělo dělat takhle a takhle mi bylo řečeno, že
oni to dělají jinak přitom byl ten jejich postup v rozporu s tím co uvádí
výrobce a kolikrát uváděl sám výrobce, že tahle fakt ne.