OT Rekonstrukce koupelny

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Květen 31 15:16:57 CEST 2022

Zdravim,

strucne: jednoznacne sundat.
pokud to zednik delat nechce - radsi rovnou sehnat jineho.

ze zivota (delsi):
pred par lety nam tchyne sehnala particku na rekonstrukci koupelny.
puvodni kachlicky byly lepene cementem - pulku jsem stihl sundat priklepkou,
ale byla to pakarna.
pak naklusali pani, nadavali, jak kocis krizeni s havirem ...
pak mne poslali pro nejaky material, nez jsem se za par hodin vratil, uz nahazovali lepidlo.
jsem se ptal, jestli to sundali - pry jo, ze jenom v rohu kousek zustalo.
(vynecham hromadu detailu, za ktere bych je uz tehdy byl nejradsi hnal,
ale financovala to tchyne a ta si do toho kecat nenechala)

cca po dvou letech se najednou kachlicky zacaly odchlypovat - ne jedna, dve.
asi metrovy kus se zacal odlepovat od zdi - spara cca 0.5 cm.
takze jiny zednik.

nacez se pri sundavani zjistilo, ze vubec nic neodsekali, jenom na kachlicky nanesli lepidlo + sitku (nastesti!).

na te leskle plose se to nema za co chytit. chvili to muze drzet, ale driv, nebo pozdeji (spis driv) to spadne.

:)

  Sam