OT Rekonstrukce koupelny

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Úterý Květen 31 15:49:09 CEST 2022

Když jsme kdysi v prvním bytě měli na vaně mozaiku, tak to stavební firma
obkládala 2x a vždy sami uznali, že to musí dolů, jak to bylo hrozné. Pak
jsme sehnali skutečného obkladače od firmy, která dodávala obklady (SIKO).
Sice jsme na ně 3 týdny čekali, ale za půl dne to obložili naprosto
perfektně.

Takže třeba dodavatel obkladů nějaké vyzkoušené obkladače má...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com