OT Rekonstrukce koupelny

a.martinek na jubilant.cz a.martinek na jubilant.cz
Úterý Květen 31 14:27:29 CEST 2022

Staré kachličky pryč. Nevím jaké lepidlo chcete použít, ale co mám
zkušenost, tak na glazuře nebo skle drží špatně. A co nechcete, aby vám za 3
-4 roky začaly kachličky odpadávat. Ještě jedna připominka, když budete
vrtat díry např. na poličku tak budete muset dávat pozor, aby vám nepraskly
dvě vrstvy kachliček.

Ještě jednou, staré pryč.

Martinek

"---------- Původní zpráva ----------
Od: kral.j na centrum.cz
Datum: 31.05.2022 13:04:44
Předmět: OT Rekonstrukce koupelny

V minulosti se tady řešily i různá stavební témata, tak si taky dovolím.
Při rekonstrukci koupelny dojde i na nové obklady. Moje představa je, že ty
asi 45 let staré se sundají, ale obkladač by chtěl ty nové lepit na ně. Máte
někdo praktickou zkušenost, nebo doporučení? Pravda je, že ty staré drží
fest, ale přece jen, čas pracuje proti.
Král