OT Rekonstrukce koupelny

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 31 14:18:16 CEST 2022

DD,

Hlavne pred 45 rokmi boli uplne ine lepidla a technologie. ja som daval dole 40 rocne
a miestami to drzalo, miestami sa to sypalo. Kvalitna praca znamena dat dole stare a dalej
doporucene technologicke postupy. Ja som oskrabal vsetko stare, presietkoval a poopravoval co bolo treba.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of kral.j na centrum.cz
Sent: Tuesday, May 31, 2022 1:04 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT Rekonstrukce koupelny

V minulosti se tady řešily i různá stavební témata, tak si taky dovolím.
Při rekonstrukci koupelny dojde i na nové obklady. Moje představa je, že ty asi 45 let staré se sundají, ale obkladač by chtěl ty nové lepit na ně. Máte někdo praktickou zkušenost, nebo doporučení? Pravda je, že ty staré drží fest, ale přece jen, čas pracuje proti.
Král