OT Rekonstrukce koupelny

Úterý Květen 31 14:17:08 CEST 2022

Obklady v kuchyni jsem po 40 letech sundával a šlo to. Některé kachlíky
odpadávaly samy, některé docela držely a šly po kouskách. Tehdy se to
lepilo cementem, pak občas kachlíky praskaly.
Nedokážu si představit, že by se nové lepily na staré. 1. tloušťka
vrstvy, 2. na hladkém povrchu těch starých nemusí lepidlo moc držet 3.
ty staré nemusejí (některé) moc držet na zdi. Věřím, že pro řemeslníka
je to takhle pohodlnější, ale asi bych ho hnal.
Vzal jsem na to majzlík ve vrtacím kladivu a bylo to za chvíli dole.
Uklízení zabralo skoro víc času, než to otloukání (fakt to práší, ženské
jsou na tohle citlivé). Sice jsem do omítky nadělal rýhy, ale to vůbec
nevadí - obkladač je zamázne lepidlem.

Anděl