Napad ako vyriesit zdielane funkcie pinu na mcu PIC

wek konfera na efton.sk
Pátek Květen 27 23:42:13 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,

uz par dni rozmyslam nad tym, ako vyriesit zdielane funkcie na pine ICSPCLK a VREF+ na novych 20-pinovych procesoroch PIC. Potiaz je ta, ze pri programovani je ten pin digitalny a pri beziacom programe ma byt analogovy. Dat tam jumpre je dost neprakticke, radsej by som nejaky obvod, ktory by sam zistil pritomnost programatora a prepinal si to automaticky, alebo prepinal si to programovo jednym pinom mcu. Potiaz je v tom, ze chcem pouzit externu referenciu a kazdy elektronicky prepinac mi do nej prida dalsiu seriovu impedanciu, zvlast teda elektronicke multiplexory... Nemate nejake napady ako to vyriesit, pripadne typ na dostupne multiplexory, prepinace a pod.? Velmi pekne dakujem.

A.