Re: Sledování kočky - pokračování

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 20:24:48 CEST 2022

:-) Když byla malá, tak lezla na stromy hrozně ráda, věčně jsem stál
někde na ulici s rukou s vodítkem nad hlavou a čekal až sleze. Ale teď
už moc nahoru nechce a v inkriminované části dvora jsou jen 2 malé
stromečky. 1. se jí vyloženě nelíbí a druhej je těsně u plotu, takže by
se promítnul jako cesta za plot.

PH