Re: Sledování kočky - pokračování

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 13:35:55 CEST 2022

Asi je to individuální, ale naše kočka chápe slovo "rovina" úplně jinak
než já. V jejím pojetí je dobrej nápad skok na myš z terasy v prvním
patře (to je minimálně 3 metry) a pro skok nahoru potřebuje cestou jedno
mezipřistání. A to už jsem jí několikrát přistihl na střeše, že si
přeměřuje, jestli by se to nedalo i odtud.
Na stromech bejvá k vidění (když chce bejt viděna) tak průměrně v šesti
metrech. Na zábradlí z coulové vodovodní trubky (4m nad zemí) spí a nebo
jen tak leží a chytá packou motýle, jako by to byl gauč.