Pb free pajka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Květen 26 02:25:24 CEST 2022

Mohl bych nabídnout olovnatou pájku z mých letitých zásob (netuším, v jakém stavu po těch letech bude tavidlo uvnitř) výměnou za službičku na Ali (potřebuji odstranit z Ali jednoho podvodného prodejce, který mi dost hnul žlučí a hlavně peněženkou).

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Thursday, May 26, 2022 12:11 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Pb free pajka

Bylo by zajímavé ty cíny, co mají být Pb a teplota tání spíš odpovídá PbF a ty co to mají naopak, přeměřit na XRD. Třeba by se ukázalo, že je to s tím obsahem Pb jinak než dodavatel deklaruje:-)

Jo a mimochodem, zrovna mi skoro došel cín v DDM, tak se chystám koupit:
https://www.tme.eu/cz/details/brof63-05_025h/pajeci-draty-olovnate/broquetas/brofil-63-b2-1-0-5mm-250g/
Je to dobrý nápad?

A pro sebe jsem si na vyzkoušení při té příležitosti vyhlíd:
https://www.tme.eu/cz/details/esn62pb36ag_20/pajky-jine-olovnate/ag-termopasty/art-agt-024/

PH
Dne 25.05.2022 v 23:26 Michal Grunt napsal(a):
Ale zase na tom videu jsou celkem dost veliké rozdíly ve vzlinani což je ekvivalent rozliti?

Dne st 25. 5. 2022 21:27 uživatel Jan Waclawek <konfera na efton.sk<mailto:konfera na efton.sk>> napsal:
> vůbec se nerozlevala a byla dost matna

To su zakladne atributy Pb-free spajky. Fyzikalne a chemicke zakony sa za
tych 15 rokov, co to tu preberame, az tak velmi nezmenili.