Pb free pajka

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 00:11:12 CEST 2022

Bylo by zajímavé ty cíny, co mají být Pb a teplota tání spíš odpovídá
PbF a ty co to mají naopak, přeměřit na XRD. Třeba by se ukázalo, že je
to s tím obsahem Pb jinak než dodavatel deklaruje:-)

Jo a mimochodem, zrovna mi skoro došel cín v DDM, tak se chystám koupit:
https://www.tme.eu/cz/details/brof63-05_025h/pajeci-draty-olovnate/broquetas/brofil-63-b2-1-0-5mm-250g/
Je to dobrý nápad?

A pro sebe jsem si na vyzkoušení při té příležitosti vyhlíd:
https://www.tme.eu/cz/details/esn62pb36ag_20/pajky-jine-olovnate/ag-termopasty/art-agt-024/

PH