LCD - Citroen Grand Picasso

Středa Květen 25 12:32:24 CEST 2022

Nejhorší auta jsou na F: ford, fiat a fšechny francouzský :-) Měl jsem
Forda, zas tak špatné auto to nebylo, až na to, že jsem ve 160 000 km měnil
motor (benzínový)... Fiata jsem neměl, japonská Mazda je držák a jako druhé
auto jsem pořídil Citroen xsara jako hobby car, které je jednoduché a tak
chudé, že se tam nemá co porouchat a největší výhoda je, že prakticky
nerezaví ani nekoroduje. A dal jsem za něj dal přesně tolik, co by stála ta
oprava displeje na Grand Picasso :-)

K té 307 - brácha měl kdysi, bohužel také problémy, 307 tím byla tak nějak
pověstná.

P.K.

st 25. 5. 2022 v 10:04 odesílatel Ondřej Janovský <ondrej.janovsky na alarex.cz>