<div dir="ltr"><div>Nejhorší auta jsou na F: ford, fiat a fšechny francouzský :-) Měl jsem Forda, zas tak špatné auto to nebylo, až na to, že jsem ve 160 000 km měnil motor (benzínový)... Fiata jsem neměl, japonská Mazda je držák a jako druhé auto jsem pořídil Citroen xsara jako hobby car, které je jednoduché a tak chudé, že se tam nemá co porouchat a největší výhoda je, že prakticky nerezaví ani nekoroduje. A dal jsem za něj dal přesně tolik, co by stála ta oprava displeje na Grand Picasso :-)</div><div><br></div><div>K té 307 - brácha měl kdysi, bohužel také problémy, 307 tím byla tak nějak pověstná.</div><div><br></div><div>P.K.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 25. 5. 2022 v 10:04 odesílatel Ondřej Janovský <<a href="mailto:ondrej.janovsky@alarex.cz" target="_blank">ondrej.janovsky@alarex.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Citroen, Peugeot .... zachraň se kdo můžeš. Šlendrián za šlendriánem a <br>
neuznávání výrobních vad standardem .....<br>
<br>
Oja<br>
<br>
Dne 24. 05. 22 v 23:06 Pavel Kutina napsal(a):<br>
> Když jsem uvažoval o koupi C4, tohle byla jedna z věcí, co mne <br>
> odradily od koupě - stavový displej, který není výrobce schopný <br>
> (nechat) vyrobit v mnoha iteracích tak, aby vydržel alespoň deset let <br>
> s tím, že navíc neuznává vadu jako výrobní, mne nenadchnul - navíc, <br>
> pokud si dobře vybavuju, byla cena originálního (stejného, tj. <br>
> poruchového) dílu snad dokonce někde kolem 30k. Na firmu, co je umí <br>
> vyměnit za lepší a ještě takhle "levně", jsem při tom pátrání taky <br>
> narazil, ale nějak se mi ta filozofie výrobce vůbec nezamlouvala.<br>
><br>
> Takže ano, problém evidentně existuje, existoval... a přetrvává.<br>
><br>
> Pavel Kutina<br>
</blockquote></div></div>