Re: step-down skoro do zkratu

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Květen 23 18:23:52 CEST 2022

přičíst napětí LED, to mi přijde trochu divoké?

přiznám se, že mi není moc jasné, jestli mohu vzít například LTC3851A-1 (nebo jiný buck controller)  a nějaký rail-to-rail OZ a napětí pro feedback pin  zesílit třeba 10x.
a také mi není jasné, jestli si mohu dovolit zesílit napětí na snímacím rezistoru proudu, místo jakože toho výstupního a udělat tak tedy zdroj proudu, i když to v případě té nula Ohm zátěže bude skoro to samé..  jestli by to pak nemělo nějaký problém se stabilitou?
což možná trochu souvisí s tím, že jsem asi nikdy moc neřešil jaký přesně je rozdíl když má regulátor v datasheetu uvedený control mode napěťový nebo proudový...

díky
v,

> Od: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 23.05.2022 16:31
> Předmět: Re: step-down skoro do zkratu

Trochu to zapojení přiohnout a ke vstupu FB nějak přičíst toho 1,3V?
 Předpokládám, že tam máte potenciometr, nějak tam "připašovat" napětí
 ledky?
 Datasheet měli tady
 https://www.laskakit.cz/user/related_files/xl4016_datasheet.pdf <https://www.laskakit.cz/user/related_files/xl4016_datasheet.pdf>

 Anděl