step-down skoro do zkratu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Květen 23 18:16:57 CEST 2022

Zdravím,

místo zpětné vazby od výstupního napětí bude třeba udělat zpětnou vazbu od
výstupního proudu.

Buď snímací odpor (např 0,05 Ohmu bych pro 6A volil) pod zátěž (pokud
nemusí být uzemněná) a zesílit operačním zesilovačem, nebo snímací na
horním konci zátěže a zesílit přístrojovým operačním zesilovačem. Ten
přístrojový OZ nemusí být nijak precizní, stačí normální a 4 odpory.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

po 23. 5. 2022 v 16:31 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>