Re: RE: Monitoring internetové linky

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Květen 23 11:29:45 CEST 2022

Vždyť jsem psal, že kabeláž je základ a je jedno kdo, kde v kterém úseku a
čím ji ošulil. Časem se to projeví. Takovych případů už jsem zažil (kolega
pořád někde jezdí a něco predelava, protože to nebylo udelane poradne)...
Na konec se nešetří nic. Už jenom to diagnostikovat stojí cas a předělat to
stojí jeste více času.