Re: Taky sobota: Soutěž v elektronice

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 23 10:40:29 CEST 2022

Fuuuha... toto je intenzivne... na dlhe zimne vecery....

Chyba Ti tam ".pdf" v linku na blikac.

>Blikadlo byla ale katastrofa, tam byla úspěšná jen 1 slečna, jen jí
>běhaly 2 LEDky najednou. Jak toho docílila, by mě zajímalo.

Dve vedla seba, alebo nejako inak?

>1 LEDka blikala, střída 50%, rychlost cca odpovídala oscilátoru. Další
>záhada.

Nerozumiem, blikali vsetky LEDky naraz, alebo blikala jedna ale sa nehybala?

>A otázka další, jaký byste doporučili postup rozlišení těch tranzistorů,

Ak je cielom ich skutocne rozlisit, tak papieriky su asi optimalny postup.
Ak je cielom zvysit narocnost sutaze, tak dat linky na vselijake tie
zoznamy markingov, s tym, ze sa nemusi hladanie podarit :-)

wek