Re: Monitoring internetové linky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 22 09:57:12 CEST 2022

Zcela jistě je problémem ten modem. Pokud je to model VMG1312... chová se
tak.
Než budete dělat další pokusy zkusit nejprve výměnu za jiný. Doporučuji
třeba Comtrend 3031eu, klidně nějaký bazarový kousek s tím že ho otevřete a
vyměníte všechny 100M elektrolyty.
Nemá smysl kupovat ty předražené O2 modemy.
Vzhledem k tomu, že píšete o zemědělské usedlosti předpokládám, že linka
bude delší a rychlost pod 100Mbit/s. Odhadem 50/10 nebo 20/5.