Re: Monitoring internetové linky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 22 08:59:39 CEST 2022

Já jsem v minulosti velmi úspěšně používal cricket:
http://cricket.sourceforge.net/

Nějaké měření obíháním http serverů je v základních příkladech.
Pravda, není to poslední výkřik módy, ale pro normální měření je to
bezva a není to přeplácané featurama.

V minulém čase mluvím proto, že jsem si později udělal nějaké "scripty"
na ESP, tam se mi cricket nevejde a tak jsem se musel malinko posunout k
arduinu a na "serveru" jsem nechal jen RRD tool.