Re: Umístění převaděče OK0D na Lysé a radioamatérská chata

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Květen 21 20:20:10 CEST 2022

Zdravim,
uff, ze mne to hned nenapadlo - sport. to vysvetluje vse.

a pritom s tim s oblibou deptam sve kolegy cyklisty-sportovce.
kdyz bych se do kopce nadrel na kole vic, nez kdyz sesednu a to kolo tlacim, tak proste sesednu a tlacim.
a vsichni unisono zacnout argumentovat, ze na kole se prece jezdi prave proto, aby se nadreli.
a jenom zklamane mavnou rukou, kdyz jim odpovim: to ja tedy ne ...

ke kolu se stavim jako k prostredku ke doprave z mista A do mista B, s co nejmensi spotrebou energie.

:)

  Sam