Re: Umístění převaděče OK0D na Lysé a radioamatérská chata

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 21 19:44:58 CEST 2022

Podle mě se to musí brát jako sport.
Kdyby se stejnou logikou posuzoval i jakýkoli jiný sport, tak nemá smysl
dělat nic.
Proč s obrovským nasazením běžet třeba maraton, když těch 42 km můžu
ujet mnohem pohodlněji a rychleji autem?

PL