Panelizace Kicad a JLCPCB

Pátek Květen 20 19:52:30 CEST 2022

Tak jsem to tak udelal a poslal, zatim bez pripominek i kdyz ta
panelizovana deska ma pul dne zpozdeni za ostatnimi jednoduchymi, ted se
vrta. Tak uvidime, co prijde. Cena je kazdopadne smesna, 14 dolaru za 5
panelu po ctyrech deskach 140x35.
Nahled jsem z jejich webu nevydoloval, detailni skoncil na timeoutu.