Panelizace Kicad a JLCPCB

Středa Květen 18 19:56:18 CEST 2022

Resim ted vyrobeni panelu v JLC pro osazovacku.

Pokud to necham na vyrobci, bude to dle jejich popisu delene V-cut a
daji se definovat okraje, potud dobre.

Pokud k tomu necham udelat sablonu, bude automaticky na cely panel?

Pokud bych delal panelizaci sam, nasel jsem videonavod ktery vypada
dobre, jen mne trosku znepokojuje, ze ty delici drazky jsou asi v ECO1 a
cinanovi se pise do poznamky, co to je. To dopadne dobre?

Panelizing Your Circuit Design with KiCad - Kevin Neubauer
<https://kevinneubauer.com/panelizing-circuit-designs-with-kicad/>

A nejvic sichr reseni mi prijde udelat delici drazky v edge-cut vrstve
jako obrys. Je to dobry napad?

Jde o to, ze to bude sice 1x6 obdelnikovych desek, ale rad bych
zakulacene okraje, coz nevim, jak by u V-cut dopadlo? S prostym
obdelnikem je asi nejlepsi volba nechat to na JLC, pokud udelaji sablonu
na cely panel.