Re: Ochrana před přepolováním (bylo Step-down s ir2104)

Pátek Květen 20 16:31:39 CEST 2022

Samozřejmě, když máte sranda oběr pár wattů, stačí dioda 1N4007 a ztráty na
ní jsou zanedbatelné.

Zatímco u výkonnových aplikací by dioda byla drahý luxus (mrhání energií),
takže se radši naučíte si to pořádně změřit, než to připojíte, po dvou
třech výměnách IRFZ44 už i bez uzlu na kapesníku :-)

P.K.