Re: Ochrana před přepolováním (bylo Step-down s ir2104)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 20 16:15:25 CEST 2022

Pokud je to 100A měnič, tak tam stejně bude nějaký silový mechanický
spínací prvek, ne? Nějaký stykač. Minimálně z bezpečnostních důvodů.
Pak stačí ošéfovat zabezpečení proti přepólování jen logické části
měniče a zajistit, že nesepne silovinu bez toho, než si ji napřed sama
změří.

PL