Re: Ochrana před přepolováním (bylo Step-down s ir2104)

Pátek Květen 20 16:01:29 CEST 2022

Copak přepólování, jednou jsem proti sobě poslal dva 12V zdroje a jeden to
nedal. (Konkrétně to byl spínaný 12V adaptér k nějakému routeru nebo
switchi, jenže jsem měl přes samodomo POE po drátech napájení i z druhé
strany. Od té doby v podobných bastlech dávám diody.)

P.K.