[OT] Pomoc uprchlikum z Ukrajiny - sbirka na pneumatiky

Pátek Květen 20 15:58:21 CEST 2022

Tak to zas nevím, jestli by o to všichni stáli, několik lidí mi napsalo i
mimo konferenci, že posílají peníze.

Přispělo víc lidí než jsem čekal a větší částkou (prakticky každý dal 500),
tzn. cílová částka byla dokonce překročena.

Jeden člověk dokonce poslal 5000, což je nejspíš omyl, bohužel podle jména
jsem ho tu (ani na http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list) nenašel,
abych se zeptal, jestli to myslí vážně. Takže jsem mu poslal zpět 4500.
(Zkusil jsem nejdřív poslat 1 Kč a ve zprávě pro příjemce se zeptal, jestli
ví, že poslal tolik, bez odpovědi, tak jsem vrátil "přeplatek".)

Děkuji všem, dám vědět, jak celá "akce gumy" dopadla.

Pavel Kadečka.