Fejkovy ACS758-050B

Pátek Květen 20 14:10:55 CEST 2022

Ted si tady hraju s kouskem ACS758-100B koupenym primo z Ciny v breznu
tady Acs758 50a 100a 150a 200a Acs758lcb-050b Acs758lcb-100b
Acs758kcb-150b Acs758ecb-200b Current Sensor - Integrated Circuits -
AliExpress
<https://www.aliexpress.com/item/1005002011625532.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.38871802AZXvHL>
a ten funguje zda se dobre, kdyz skrz nej zenu 10A, tak je tam odchylka
od středu 0,14V, na 100A předpokládám 1,4V coč je tak nějak dle specifikace.