Fejkovy ACS758-050B

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pátek Květen 20 13:34:38 CEST 2022

Ja jsem bral nedavno vykonove mosfety do FVE menice Siton.
Rikal jsem si, tak 50 na 50 to budou fejky. A oni jo.
Topily jak prasteny uz pri 2kW a do pul dne dva bouchly.
Tak jsem to popsal v dispute i s fotkou ohorelych trandu a do jednoho dne byl dispute uzavreny a vracene penize.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jan Kuba
  Komu: HW-news
  Odesláno: 20. května 2022 9:35
  Předmět: Re: Fejkovy ACS758-050B

  Já mám tyhle špatné zkušenosti také. Blbý na tom je že spousta lidí ten materiál použije až po čase a pak se to špatně reklamuje když něco nefunguje. U Číňana obzvlášť bývá zvykem odfajfkovat zásilku hned potom co přijde. Takže si to možná tak trošku děláme sami tím že jsme si na to zvykli. Druhá věc je že většina lidí vybírá podle ceny.
    Na Číňana je třeba vzít bič a pak možná bude fungovat a nebude šidit. Já u něj pracoval skoro 7 let. Jak někde něco šlo ošulit tak to udělal. Takže vím o čem mluvím.