Fejkovy ACS758-050B

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Květen 20 09:00:21 CEST 2022

Domnívám se že to je příznak doby. Čína zjistila že se na podvodech dá
dobře vydělat a tak to vesele tlačí na trh. Oni to asiati mají v povaze :-((

Řešili jsme takhle fejkové OZ (místo OZ s offsetem 2uV něco se
stovkama uV) a 1MB SPI flash. Ta sice se zdála že funguje, ale
nehlásila se žádným ID a nefungovalo pak rozpoznání velikosti.

Vše koupeno u solidních distrubutorů :-/. Naštěstí uznali reklamaci.

Tomáš