Fejkovy ACS758-050B

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 20 07:45:07 CEST 2022

jak jsem psal v prvnim mailu...to bohuzel netusim...mam je uz stranse
dlouho, ale ja malokdy nakupuju jinde nez v TME

to je to fakt tak spatny posledni dobou? dlouho jsem nic nebastlil a ted
na jedne veci podezrele mosfety a podezrele hall senzory...nepamatuji si
nic podobneho ze bych musel ja resit

RV