Eagle: Vyrez v desce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 18 20:07:49 CEST 2022

Tohle nepoužívám a neznám, protože si desky frézuju sám.
Pokud je ale podezření na chybu importu, tak je velmi jednoduché
namalovat ručně nějaký triviální výřez a na něm zkusit, jestli se
rozlitá měď chová stejně.
Když se chová stejně není problém v importu, ale v logice.
Pokud se chová různě, tak je chyba i importu a nejjednodušší by asi bylo
obtáhnout ten výřez ještě jednou ručně a ten původní smazat.

PL