Eagle: Vyrez v desce

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 18 19:40:36 CEST 2022

Zdravim,

zjistil jsem, ze nejak zapominam, muzete mi nekdo poradit?

Mam DXF, ve kterem mam tvar desky - vcetne nekolika vnitrnich prorezu /
drazek.Tohle DXF vezmu a naimportuju do Eaglu (rozliseni 0.1 mm) do vrstvy
Dimension a nasledne i do vrstvy Milling (nekdo tu kdysi psal, ze staci jen
Dimension, u posledni veci, co jsem delal v Eaglu, jsem to daval do obojiho
a JLCPCB nemelo nic proti).

Hacek je, ze se ty vyrezy nechovaji jako vyrezy - kdyz pres ne namaluju
rozlitou med, tak sice objedou obrysy, ale z obou stran. Kdyz to vyexportuju
do gerberu, tvari se, jako kdyby tam ty drazky nebyly, jen skript pro import
vyhodi chybu xxxxxxx.GML(Board Outline Layer):Gerber file with a board
outline. Kdyz kouknu do jejich Gerber view, tak to vypada, ze se obrysy v
Dimension vubec nerespektuji - ukazuje mi to celou plochu rozlite medi,
daleko za Dimension.

Vypada to, ze je nejaky zadrhel v importu toho DXF, ale to vypada uplne
normalne, uz jsem i vsechny puvodne kulate hrany premaloval na obdelniky
(kdyby se v obloucich nekde neuzaviral tvar), ale funguje to porad podivne.
Naimportuju to do Dimension (a mam zobrazenou jen Dimension), tak mi zcela
spravne zesedne jen to, co ma byt na desce. Zobrazim vsechny pracovni
vrstvy - a med uz je rozlita i pres ty vyrezy.

Mam dojem, ze jsem import DXF do Dimension pouzival, ale pote, co jsem zase
rok nucene pracoval s KiCadem, tak jsem asi zblbl :)

Muzete mi nekdo poradit, co s tim?

Pavel Kutina