Re: Chem - Odstranění akrylátového tmelu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Květen 18 13:54:48 CEST 2022

Jo, je to zlo zlouci. Nebyl to nakonec akryl jako tmel, ale nejaka barva
"Směs pigmentů a plniv dispergovaných ve vodné styren-akrylátové
disperzi", coz je z praktickeho hlediska to samy v blede modrym, jestli
se nepletu.
Zkusim to tou vlhkosti. A clovek si jeste bude nadavat, ze si to
neudelal sam cely...
J.