RE: Chem - Odstranění akrylátového tmelu

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Květen 18 13:49:42 CEST 2022

Nepotěším Vás,

Pouze mechanicky – pokud jste měl štěstí a je to akrylový tmel nevhodný na venkovní použití, lze jej částečně narušit vlhkostí, případně UV, ale to tomu laku taky  neudělá bůh ví jak dobře.

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindroush na seznam.cz
Sent: úterý 17. května 2022 12:55
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: Chem - Odstranění akrylátového tmelu

Zdravím,
mám upatlané dřevěné dveře akrylátovým tmelem. Je to samozřejmě zatuhlé a mechanicky dřív zničím lak a dřevo.
Zkoušel jsem googlit, přímo na subj to nenajde nic, jen odstraňovač silikonu, což téměř jistě opět poškodí lak.
Nějaké nápady? Předpokládám, že běžná rozpouštědla opět rozpustí nejdřív lak na dřevě. Tj. Aceton, Benzin apod asi ne.

Díky
J.