Step-down s ir2104

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Květen 18 11:45:47 CEST 2022

No hruza to je, to nepopiram, ale otazkou je proc. Protoze s IRFZ je
prubeh naprosto ukazkovy (zbytek zapojeni zustal stejny vymenily se jen
tranzistory).

Zapojeni driveru je v podstate katalogove...jako je treba zde:

https://www.electronics-lab.com/wp-content/uploads/2015/12/SCHEMATIC1-_-PAGE1.png

jen reverzni diody jsou BAS85.

Ted jsem meril zvlneni v napajeni uz s pripojenym panelem pri vykonu cca
16W a je to dle meho slusnych 40mV o frekvenci 15.6kHz presne co jede
PWM co ridi menic:

http://www.cncnet.info/galery/mppt/MPPT2/menic2.jpg

Nekonaji se zadne tlumene kmity jako posledne.

RV