Step-down s ir2104

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 18 11:30:59 CEST 2022

Já se nestihl podívat do DS, ale ten průběh napětí na G je dost hrůza.
Při takto pomalém přeběhu se mosfet bude pomalu otevírat i zavírat.
Nemůže to být tím, že IRFZ bude mít ostrou oblast, napětí na G kdy je
tranzistor zcela zavřený a zcela otevřený, takže i při pomalé změně
napětí na G rychle sepne, kdežto IRFB má tuto oblast dlouhou, což si
dovedu představit, že by bylo žádoucí pokud pracuje v lineárním režimu.
Pak ovšem vadí ta pomalá změna napětí na G, pokud má spínat.

Jak máte udělaný budič?

Martin Záruba