Re: Radiační destrukce teflonu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 16 10:53:23 CEST 2022

Díky za tip, mám tu nějaký tenký celoteflonový koaxíky.

No to jsem samozřejmě našel při hledání něčeho jiného, takže už nevím.
Ale zkusil jsem teď gůglit a našel jsem přímo u Vás:
https://cds.cern.ch/record/141784/files/CERN-HS-RP-093.pdf
Appendix 5.1 je velmi výmluvné: PTFE jako jedinej nemá useful range:-)
A taky je vidět, že k fixaci mám použít kaptonku.

Kontrolní otázka: Jaký je dávkový příkon na cm2, 5 cm od ohniska u
rengenky 120 kV / 16 mA?

PH