Re: Sledování kočky na dvoře

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 16 01:57:19 CEST 2022

Moje zkušenosti jsou opačné:
- Sledovatelnost kamerou závisí na barvě kočky. Bílá byla vždy vidět,
černá jen když jde přez bílou plochu.
- Kočka při výletě do mě nepřístupných částí dvora pravidelně rozsvěcí
PIR světlo co tam mají.
- Proti instalaci svítícího obojku se sice chvíli, symbolicky, brání,
ale pak s ním klidně chodí.

Ale mít takového kocoura, určitě bych pokračoval v PIR experimentu, z
čidla odstranil relátko i LEDku a pak ho dal jinam.
Další možnost na domácí detekci je IR závora ve výšce těla. Ale určitě
bych nešel pod 900 nm.

PH