Was: FVE - stavba LIFEPO baterie. Jaky mosfet?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 14 18:27:18 CEST 2022

Ano, chyba je. Všechny tranzisotory musí být zapojené tak, aby sice
uměly vybíjet, ale dalo se to i zastavit:-)

Co se týče driverů, tak hlavní otázky jsou:
1. Předpokládaná max. pracovní frekvence?
2. Předpokládaný max. počet článků?

PH