FVE - stavba LIFEPO baterie.

Pátek Květen 6 11:43:14 CEST 2022

Silnejsi med by to samozrejme chtelo ale je to prototyp. Pokud se
zapojeni osvedci a bude to vypadat spatne uchladitelne, udelam drahou
desku se silnejsi medi ale na vyzkouseni zakladni Cina. Mosfety jsem
snad dost predimenzoval, tech 50A predpokladam spis kratkodobe a spicky,
baterky pak budou 2-3 paralelne.
Licnu na odsavani cinu mam, jen premyslim, proc by se nemela dat koupit?
Neco mi uteklo? Jen ten prurez mi prijde maly. Kulatinu z kabelu 4mm2 si
dovedu funkcne predstavit lip.

No zkusim toho asi vic, desek je 5, potrebuju max 2.