FVE - stavba LIFEPO baterie.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 6 11:35:18 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

namiesto dratu by som pouzil licnu na odsavanie cinu, ked sa da este
kupit. Tym, ze je plocha, ma mensiu indukcnost a jednotlive dratiky v
licni tiez zmensuju jednosmerny odpor. Zaspajkovat sa da, ale pokial
by to islo do pasty, mohlo by to vyzerat aj dost profesionalne. A ked
sme uz pri tych plosakoch, pouzil ste aspon 35um Cu, to ma tiez svoje
konstrukcne opodstatnenie, lepsi odvod tepla. A pri velkych prudoch by
mozno stalo za uvahu aj 70um. Zial uz pcb mate hotove, tak snad len do
buducna.

A.

Plosnaky na tluste proudy uz jsem parkrat delal, necekam proto, ze by to
takhle stacilo a mam tam vynechane pasy masky, abych to vyztuzil tak
4mm2 dratem bezprostredne kolem pripjnych bodu. Tam jsem trosku zvedavy,
jak ho pripajim ale asi ho proste polozim do pasty a vrazim do pece
spolu s temi tranzistory a ACS758, jinak bych na to musel vzit
klempirskou pajecku...