Re: průměry bužírek

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Květen 6 09:51:01 CEST 2022

Cislovanie podla priemeru ( pozor nie prierezu) drotu ( alebo cohoholvek,
co sa bude do buzirky strkat. )
Na drot priemeru 2.4 navleciete buzirku 2.4-ku
Ta ma vnutorny priemer pred zmrstenim 3 mm aby sa na 2.4-ku priemer dala
navliect.
po zmrsteni dosadne a zostane priemer podla toho, co je v buzirke strcene,
nie vsak menej ako 1.25 ( minimalny priemer po zmrsteni )

Dodo

pi 6. 5. 2022 o 9:43 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz> napísal(a):