Re: průměry bužírek

Pátek Květen 6 09:42:57 CEST 2022

Jo, D1 a D2 mi jsou jasné. Ale co je pak ten průměr D, který se udává
jako jmenovitý? Ten tam právě nikde není zakótovaný, nebo vysvětlený.
Vždycky jsem si myslel, že když kupuju bužírku 2,4 mm, že má vnější
průměr 2,4 mm. Teď když řeším, jakou to má díru, se dozvídám, že bužírka
2,4 mm má díru 3 mm a proto to nechápu.

Anděl