FVE - stavba LIFEPO baterie.

Pátek Květen 6 06:25:19 CEST 2022

K tem prevodnikum - uvidime, jedna vec je rozliseni, da se to zvysit
oversamplingem, dalsi vec ruseni za provozu a treti absolutni presnost a
stabilita...
Predpokladam, ze pokud se budu pohybovat v toleranci 100mV a baterce
necham vetsi rezervy (vyuzivat jen cast povoleneho rozsahu, tak od 20%do
80-90% kapacity) tak zasadni problem nebude.
Plosnaky na tluste proudy uz jsem parkrat delal, necekam proto, ze by to
takhle stacilo a mam tam vynechane pasy masky, abych to vyztuzil tak
4mm2 dratem bezprostredne kolem pripjnych bodu. Tam jsem trosku zvedavy,
jak ho pripajim ale asi ho proste polozim do pasty a vrazim do pece
spolu s temi tranzistory a ACS758, jinak bych na to musel vzit
klempirskou pajecku...
Optrony to snad daji, rychlost predpokladam 9600 nebo staci i 4800. Vic
se bojim stability hodin tech AVR  rozsahu napeti a teplot, kdyz tak to
budu muset vyuzit periodickou kalibraci baudrate.
Inu, je to prvni verze, nejake musky tam urcite budou.

Mimochodem, 20ks plosnaku na balancery a 5 ks na BCM vyslo v JLC sakum
prask na $41 s dopravou a DPH, to je proste neuveritelne.