FVE - stavba LIFEPO baterie.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 5 23:09:18 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

tak som si to stiahol a snad len tolko, ze zasadne nedostatky, no trebalo
by to snad prekreslit trochu do zretelnejsej formy. Ja som osobne skoncil
na tom, ze sa mi nechcelo lustit a hadat s lupou na citanie co kam vedie a
co ma co robit v obvode. Ako vsimol som si, ze tie AVR mate zapojene
rovnako aj v jednom aj v druhom pripade. Snad len ku tym diodam v
optoclenoch by som pridal jeden R navyse, aby sa umravnila kapacita. Druha
taka vytka je snad to, ako sa sprava ta baterka v nestandartnom prostredi,
myslim nejake prepatia, rusenie cez napajanie 12V a tak pod. No a tretia
otazka je, ze ci staci rozlisenie ADC 5mV a statistika. No a urcite si
myslim, ze pri 50A bude na tom plosaciku ubytok tak odhadom 3V, ci ste aj
tu vykonovu cast zvazoval, lebo ked v tom budu priekaky tak budu z
vykonovky a tepla... Tot moj nazor, teda moje otazky.
A.

Zrovna na tom pracuji, dnes jsem dodelal DPS pro BMS a balancery (na
kazdem clanku bude desticka, zretezena komunikace).
Urcite se podelim, az to bude nejak funkcni.
A nebo nakonec, publikovat to nehodlam, rad budu, kdyz tam nekdo najde
vcas zasadni konstrukcni nedostatek. BMS hodlam vyztuzit dle potreby
dratama na DPS, ma to vydrzet trvale tak 30A, spickove 50A (2 baterky
budou paralelne)Je to v KiCad 6 (uz si zvykam, az na par drobnosti je to
pokrok proti predchozi verzi)
https://www.hascomp.cz/DesignLIFEPO.zip