FVE - stavba LIFEPO baterie.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Květen 5 10:26:59 CEST 2022

Já jsem teprve na startovní dráze. Jen pro zajímavost. Kde jste pořizovali články? Jak jsem teď dělal průzkum, všude je vyprodané a nebo nereálné ceny.

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, May 4, 2022 7:51 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: FVE - stavba LIFEPO baterie.

Zrovna na tom pracuji, dnes jsem dodelal DPS pro BMS a balancery (na kazdem clanku bude desticka, zretezena komunikace).

Urcite se podelim, az to bude nejak funkcni.

A nebo nakonec, publikovat to nehodlam, rad budu, kdyz tam nekdo najde vcas zasadni konstrukcni nedostatek. BMS hodlam vyztuzit dle potreby dratama na DPS, ma to vydrzet trvale tak 30A, spickove 50A (2 baterky budou paralelne)Je to v KiCad 6 (uz si zvykam, az na par drobnosti je to pokrok proti predchozi verzi)

https://www.hascomp.cz/DesignLIFEPO.zip