FVE - stavba LIFEPO baterie.

Středa Květen 4 21:34:37 CEST 2022

Proud balastem snad nemuze byt nic jineho nez U/R*PWM faktor. Proc ho
merit?
Mareny vykon bude do 4W, to se snad na desce 14x3.5cm musi v pohode
uchladit? Kdyz tak snizim PWM. Kdyz se vyladi sikovny algoritmus, melo
by se to snad casem srovnat tak, ze bbalancovani bude potreba jen v
detailech.
Nejaky dilatacni prvek zvazim, to je dobry napad. Ale na druhou stranu,
pevne prisroubovane desky co se i vic hrejou nejake problemy nedelaji
nebo jsem si zatim nevsimnul.
Planuju ty desky na clanky udelat tenke, 1mm, uz kvuli minimalizaci
delky prokovu na pripojnych bodech.