FVE - stavba LIFEPO baterie.

Středa Květen 4 20:58:15 CEST 2022

Jeste k tomu balancovani - proud mam max neco pres 1A a rizeny PWM.
Predpokladam, ze kdyz zjistim stav nabijeni, vezmu rozdil napeti mezi
nejslabsim a nejsilnejsim clankem a zohlednim nabijeci proud. Nad 10A
nejsilnejsi clanek dostane 100% a ostatni pomerne. Pod 10A to nejak
proporcionalne snizim.
To by melo clanky behem par cyklu snad srovnat.
Bude to zajimavy vyzkum.