FVE - stavba LIFEPO baterie.

Středa Květen 4 20:53:00 CEST 2022

Z toho projektu jsem vychazel.
Pevna roztec na clanky ktere mam, mi prijde OK, jednoducha montaz.
Nepredpokladam, ze bych to recykloval, baterka by me mela prezit.
Mereni teploty ma ten MCU, nepredpokladam nejak velke nabijeci proudy,
havarii to snad zachyti.
Proud odporem se snadno spocita z napeti, proc ho merit? Mosfet mam
schvalne predimenzovany, ten ma odpor zanedbatelny
Odpojeni baterky memu menici nevadi, to jsem jiz zkousel manualnim
vypinacem. Ale jeste to resit budu, komunikace s nim je velmi
problematicka, v podstate se da jen monitorovat, ridit nejde nic. Proto
mam spinany mosfety extra, nejdriv odpojim jednu sekci, proud pujde
diodami v mosfetech a napeti skoro o volt vyskoci. To by melo motivovat
menic ke snizeni proudu nebo ukonceni nabijeni. Uplne odpojeni az pri
opravdu kritickem stavu.
Propojovaci pasek dam pod desky, clanek ma velkou plochu kontaktu tak to
snad pobere (clanky mam 50Ah, zvazoval jsem 100 ale ty mely min cyklu, i
kdyz je to asi Cinska hodnota... kazdopadne po nejake dobe provozu a
degradaci clanku z tech dvou predpokladam sestavim aspon jednu
pouzitelnou baterii)
Nad tim bude neco s ESP32 ktere bude vse monitorovat, logovat a mit
webove rozhrani.